Ledige stillinger

Vores værdier opsummerer, hvad vi står for, og hvad vi ønsker at opnå

Kvalitet, service og kundenærhed er tre nøgleord for os.  Vi er altid åbne i forhold til at fortælle vores kunder, hvad vi kan – og hvad vi ikke kan.  På den måde kan vi skabe betingelserne for et godt og tæt samarbejde med vores kunder.

Kvalitet
Vores målsætning er at tilbyde produkter og services af høj kvalitet.  Fra produktudvikling og kundesupport til varelevering har vores medarbejdere fokus på at overgå kundens forventninger.

Service
Vi prioriterer at opfylde kundernes behov og arbejder kontinuerligt med løbende forbedringer for at blive den bedste partner i branchen.

Kundenærhed
Med 6 egne Service Centers er vi altid tæt på vores kunder. Kundenærhed betyder for os også, at vi opretholder en løbende kontakt, og at vi lytter til vores kunders ønsker.  Vi skaber nærhed ved at sørge for altid at være der, når vores kunder har brug for os. Vi ønsker at kende vore kunders virksomhed, så vi kan komme med forslag til nye løsninger.

 

Medarbejdere
En virksomhed er ikke bedre end de mennesker, der arbejder der, og derfor koncentrerer vi os om en solid og bred kompetenceudvikling af vores medarbejdere. Alle medarbejdere kender vores værdier, og de arbejder dagligt for, at vores kunder skal modtage den bedst mulige kvalitet og service.

Mangfoldighed
For os handler mangfoldighed om at værne om folks unikke karakteristika. Det skaber merværdi for organisationen. Ved at informere og udvikle vores medarbejdere sikrer vi, at alle er ligeværdige.